Рубрика: Без рубрики, Գրականություն 9

Կարդում ենք արտասահմանյան գրականություն․Խավարի լուսապսակում

Ես վաղուց ծանոթ եմ Դանա Դելոնի աշխատանքին, չէի էլ կասկածում, որ նոր գիրքը կգրավի իմ ուշադրությունը։

Էսթետիկ, համարձակ և խենթ պատմություն արվեստագետների մասին, որոնց ճակատագրերը միահյուսված են տարօրինակ կերպով:
Արվեստը չափազանց շատ է, նկարները նկարագրվում են չափազանց վառ և ճշգրիտ, միայն հոգևոր առումով դատարկ մարդը չի ստանա իրական հաճույք ընթերցանությունից:

Թեոդոր դե Լագասը անմեղսունակ տաղանդավոր նկարիչ է, բոլոր աղջիկների երազանքը, սրտերը գողացողը, հրեշն ու դևը, նվիրված ընկերն ու համբերատար ուղեկիցը:
Ընտրեք ցանկացած սահմանում, դուք չեք կարող սխալվել:
Բացի մեկից…

Ինչպես հաճախ է պատահում, մենք սիրահարվում ենք ոչ թե նրանց, ովքեր սիրահարված են մեզ:
Օրինակներն ամենուր են, իսկ հետևանքները, ցավոք, ամենից հաճախ ողբերգական են։
Նույնը տեղի ունեցավ գրքի հերոսների հետ.

Զգացմունքներ, հույզեր, ցավոտ տենչեր, կիրք, ընկերություն – ամեն ինչ խառնվել է իրար, արդեն դժվար է հասկանալ, թե ինչ է կատարվում հոգեպես անառողջ անհատների մտքում:

Գրեթե յուրաքանչյուր կերպար այս կամ այն ​​կերպ զղջում է:
Եվ միայն Բերենիսն էր ավելի հաճախ ստիպում ինձ զարմանալ իր պահվածքի մասին։
Թերևս տարիքի պատճառով նա փոքր-ինչ մոլուցքով է վարվել Թեոյի նկատմամբ, ով հասկացրել է, որ ինքը պատրաստ չէ նման պատասխանատվություն ստանձնել։
Կամ գուցե նրա միամտությունը նախկինում, և նաև ներկայում փչացրեց ամբողջ տպավորությունը։

Տարօրինակ կերպով, ինձ դուր եկավ Ահարոնը:
Այս հզոր տղայի մեջ ինչ-որ գրավիչ բան կա, որքան վանող:
Բայց այն կարճ պահերին, երբ նա ներխուժեց ընկերոջ կյանք, ինձ ավելի դուր եկավ դիտել նրան, քան թե խոժոռ Թեոյին:

Կարելի է ասել, որ ես անմիջապես կռահեցի, թե ով է գլխավոր հակառակորդը, բայց ամեն գլուխ կասկածում էի իմ կասկածների վրա։
Այնուամենայնիվ, ավարտը իսկապես զարմանալի էր:
Ինչպիսի խելագար մարդիկ են դառնում, երբ միտքը պղտորվում է զգացմունքներից։

Քլերի պատմությունը սկզբից մինչև վերջ լսելուց հետո ես չկարողացա զսպել սարսափը:
Ինչքան դժվար, անտանելի դժվար է ստեղծագործ մարդ լինելը։
Ես գիտեմ առաջին ձեռքից.
Երկար ժամանակ ափսոսում էի, որ դպրոցում թողեցի նկարելը, բայց հետո հասկացա, որ ճիշտ ճանապարհ եմ ընտրել։
Հայտնի չէ, թե ես որտեղ կհայտնվեի իմ և իմ աշխատանքի հաճախակի քչախոսությամբ:
Նույնը գրավոր է:

Ամենավատ քննադատությունը գալիս է հենց հեղինակից։
Եվ անհնար է անտեսել այս զգացումը, երբ թվում է, թե այն ամենը, ինչ տարիներ շարունակ գնում ես, ինչին ուզում ես նվիրել քո կյանքը և որից էյֆորիա ես զգում, չի արձագանքում մարդկանց սրտում։
Այս պահին ներսում մի հրեշ է ծնվում, որն ամեն անգամ շշնջում է, որ դու միջակ ես, ոչնչի համար լավ, որ կան մարդիկ, ովքեր շատ ավելի տաղանդավոր են, որ ավելի լավ է թողնել, քանի դեռ ուշ չէ։
Եվ շշուկներն ավելի են բարձրանում՝ խլացնելով այլ ձայներ, որոնք կարող են հակառակն ասել:
Հետո թռչում ես դեպի անդունդ:
Կարևոր է ամեն կերպ դա կանխել։

Оставьте комментарий