Рубрика: Без рубрики

Երջանկութիւն

,,Ես այսօր…,, արտահայտությունն ավարտիր բանաստեղծության համապատասխան տողերով: Քնարական հերոսն ինչի՞ն է նմանեցնում իրեն:

Մի արեգակ եմ բոսոր. (Արեգակ մ՛եմ բոսոր)

Քնարական հերոսն իրեն նմանեցնում էր ոսկեղեն արեգակին:

Կարո՞ղ ես բացատրել՝ երջանկությունն ինչո՞վ է նման արևին:

Իմ կարծիքով, արևը երջանկության խորհրդանիշ է: Այն միշտ պայծառ է, տարբերվող, յուրահատուկ, ինչպես և երջանկությունը:

Աչքերուս, հեշտօրոր, Այնքա՜ն լույս ունիմ — Աչքերիս մեջ դյութիչ (հմայիչ) այնքան լույս ունեմ… Ի՞նչ լույսի մասին է խոսքը:

Իմ կարծիքով, մարդու աչքերը երջանկությունից փայլում են: Խոսքը հենց այդ երջանկությամբ լի, փայլող աչքերի լույսի մասին է….

Ստեղծագործական աշխատանք — Գրիր, թե երջանիկ պահերին բնության ինչ երևույթի ես նմանվում դու (առնվազն 6-8 նախադասություն):

Ես իմ երջանկությունը նմանեցնում եմ ամպամած եղանակին։

Կարծում եմ, անհնար է նման գաղափարը բնութագրել որպես երջանկություն: Դուք կարող եք նկարագրել միայն ձեր զգացմունքները, ձեր վիճակը:

Դուք կարող եք երջանիկ դառնալ, երբ պարզապես դիտում եք ինչ-որ մեկի աչքերը, և նրանք ուրախություն են ցույց տալիս:

Իմ կարծիքով երջանկությունն այն է, երբ մարդ ուզում է վեր թռչել և գրկել մեր ամբողջ երկիրը:

Մարդը տարօրինակ էակ է. Նա կարող է երկար հիշել վնասը, բայց կարող է մոռանալ լավը հաջորդ օրը: Մարդիկ իրենք են ստեղծում իրենց կյանքը և «նկարում» իրենց սեփական գույներով:

Որոշ մարդիկ ոչինչ չունեն։ Նրանք հարստություն չունեն, բայց «բաց» են և կարող են կիսվել այն ամենով, ինչ ունեն այլ մարդկանց հետ։

Մարդիկ կարող են երջանիկ լինել ցանկացած տարիքում, ցանկացած պահի։

Մարդկանց ներաշխարհները տարբեր են, այդ իսկ պատճառով նրանք տարբեր կերպ են զգում երջանկությունը: Օրինակ՝ ինձ համար արևը երջանկություն է։ Այն ջերմացնում է բոլոր մարդկանց, կյանք է տալիս բնությանը։ Դա տարածված է։ Այն մեկն է բոլորի համար: Այսպիսով, որքան շատ մարդիկ զգան այս հիանալի զգացողությունը, այնքան ավելի հարուստ կլինեն:

Երջանկութիւն: Один комментарий

  1. Уведомление: Գրոց-Բրոց

Оставьте комментарий